Aki két évtizeddel megelőzte a habonyizmust

/ 2016.02.22., hétfő 09:47 /

Stadler József ismét szabadlábon – ebben olyan nagy hírérték nincs, mert az öreg juhász(ból lett) vállalkozó számára a szabadlábon levés sokszor annyit jelent, hogy valami ÁFA-bulin töri a fejét. Aminek aztán persze ritkán van jó vége.

De Stadler József egyéb módon is tartja magát a szokásokhoz – ilyen alkalmakkor mindig szabaduló bulit tart, amire az egyébként viharos sebességgel fogyatkozó barátok mellett a média is hivatalos. Most se volt ez másként – az Origó is meglátogatta az újból újrakezdő vállalkozót Akasztón.

A parti egyébként inkább szomorkás volt, ám Stadler József mondott egy vicceset:

Ha most építettem volna stadiont, megúszom a börtönt.

És akkor ha ehhez hozzátesszük, hogy Stadler József a klasszikus festészettel is baráti kapcsolatot ápol, hiszen emlékszünk, 1993 decemberében papíron megvásárolta Leonardo da Vinci Utolsó vacsora című festményét, úgy is mint költség, úgy is mint visszaigényelhető ÁFA, akkor kijelenthetjük, hogy az akasztói vállalkozó legnagyobb bűne, hogy megelőzte a korát.

Rosta

Borbás Barna

Rosta legközelebb hétfőn 8 órától.

Kiderült, miért Franciaország lett a terror fő célpontja

Ha még egy-két támadás bekövetkezik, a polgárháború szélére sodródhatunk – mondta tavasszal a francia elhárítás főnöke, a nizzai megemlékezésen pedig kifütyülték Manuel Valls kormányfőt. Mi lehet a megoldás ilyen helyzetben? Amint a csütörtök Heti Válaszból kiderül, talán éppen az izraeli példa.

Szőke András: „Úgy érzem, egy jól betanított segédmunkásként létezem”

Volt sok kétségbeesés, sírás, annak megélése, hogy becsaptak, megaláztak. És van, hogy ki kell mondani azt is, hogy hibáztam – mondja Szőke András. A friss Karinthy-gyűrűs filmrendezőt, színészt, stand-upost és masszőrt lakóhelyén, Taliándörögdön látogattuk meg. Nagyinterjúnk a friss Heti Válaszban.

Így lett csoda az ózdi romhalmazból: a Digitális Erőműben jártunk

„Digitális erőmű” épült fel az ózdi kohászati művek romjain, benne filmtörténeti élményparkkal. Bar a magyar filmnek nem az illúziókeltés a fő erőssége, a kulturális innovációtól olyan sokat várnak, mint egykor az acélművektől. Riportunk a friss Heti Válaszban!