valasz.hu/itthon/nagy-a-baj-a-kommunista-orban-elszakadt-a-valosagtol-igy-reagalt-az-ellenzek-124423?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

http://valasz.hu/itthon/nagy-a-baj-a-kommunista-orban-elszakadt-a-valosagtol-igy-reagalt-az-ellenzek-124423?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

És ami aztán történt, azt nem hiszed el

/ 2016.02.16., kedd 09:27 /
És ami aztán történt, azt nem hiszed el

Meg-, fel- és kikutatták az úgynevezett átlagos magyar felhasználót, illetve az átlagos magyar felhasználó Facebook-szokásait. A felmérésből kiderült, hogy az átlagos magyar felhasználó átlagosan napi 86 percet tölt a Facebookon.

További részletek alant, de a legfontosabb adatot kiemelném ide:

A közösségi oldalt 100-ból 40-en használják tájékozódásra.

És akkor itt most egy pillanatra csukjuk be a szemünket, és képzeljük magunk elé azt a posztáradatot, amit mondjuk csak tegnap tálalt elénk a Facebook. Most pedig gondoljunk bele, hogy 100-ból 40 magyar polgár számára ez a valóság.

Hogy a Facebook gyakorlatilag már most kivégezte a Facebookon kívüli internetet, az ennek fényében dermesztő igazán. És akkor a ma reggel közzétett részletes adatok:

Átlagosan napi 86 percet tölt a világ legnagyobb taglétszámú közösségi oldalán, a Facebookon az átlagos magyar felhasználó. Hétköznap pár perccel rövidebb, hétvégén valamivel hosszabb ez az idő - tudható meg a Magyar Tartalomszolgáltatók Egyesülete (MTE) által megrendelt, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa által finanszírozott kutatás összegzéséből.

A kutatás során félezer, 18 és 49 éves kor közötti felhasználót kérdeztek meg, a minta nem, kor, lakóhely és végzettség szerint leképezi az ország lakosságának e csoportját.

Az MTE közlése szerint a legintenzívebb felhasználók körében felülreprezentáltak a nők, az alacsonyabb iskolai végzettségűek és a 30 év alattiak. Az aktív felhasználók négyötöde mindennap, nyolc százalékuk hetente egyszer lép fel az oldalra, és minél gyakoribb látogató valaki, annál valószínűbb, hogy okostelefonon lép be a közösségi oldalra.

Ugyanakkor, írták, bár a Facebook-csúcsidő munkaidő utánra, az esti órákra tehető, ekkor is többen lépnek be az oldalra számítógépről, mint mobileszközről. 

A válaszadók 46 százaléka nyilatkozott úgy, hogy van olyan portál, amelyet csak Facebookon keresztül követ, 58 százalék pedig többnyire a közösségi oldalon nézi az anyagokat, és csak ritkán látogatja magát a portált vagy blogot.

A közösségi oldalt 100-ból 49-en használják kommunikációra, 43-an szórakozásra, 40-en tájékozódásra. A legnépszerűbb bejegyzések között 66 százalék a vicces tartalmakat említette, a zenét 55, a tudományos-technikai közléseket 45 százalék jelölte meg.

Rosta

Találkozunk 2016-ban!

Itt a választási csodafegyver: Orbán-ellenes népfront jön?

A teljes ellenzéki összefogást előkészítő trükk vagy partizánakció Gulyás Márton választásireform-mozgalma? A csütörtöki Heti Válaszból kiderül, hogy a kampány nagy vitája lehet a rendszer igazságossága, amely a francia voksolás után váratlanul aktuális lett.