Gyárfás utódja szerint „csodálatos” úszópalota lett a Dagály

/ 2017.01.14., szombat 12:00 /
Gyárfás utódja szerint „csodálatos” úszópalota lett a Dagály

Már a Gyárfás Tamás utódját megválasztó közgyűlésen demokratikusabbá vált egy kicsit a Magyar Úszó Szövetség. Bienerth Gusztáv a Dagály uszodáról és Hargitay András jövőjéről is beszél a csütörtöki Heti Válaszban.

A Heti Válasznak adta első interjúját Bienerth Gusztáv, miután megválasztották a Magyar Úszó Szövetség elnökévé Gyárfás Tamás lemondása után. A turizmusért felelős kormánybiztosi posztot is betöltő elnököt arról is kérdeztük, hogy mit szól a befejezéséhez közelítő Dagály úszóarénát ért kritikákhoz.

„Az valósul meg, amire építési engedélyt kaptak az építtetők. Úgy gondolom, csodálatos úszópalota készül, belül a világ egyik legkorszerűbb uszodája lesz a Dagály. Bár nagyon sokba kerül, hiánypótló beruházás. Régóta szüksége volt egy ilyen központra a magyar úszásnak, és reményeink szerint évtizedekig ki fogja szolgálni a sportág igényeit” – fogalmazott Bienerth Gusztáv.

És hogy milyen szerepet szán Hargitay András szövetségi kapitánynak, aki a rendkívüli közgyűlésen „örökös tiszteletbeli elnökké” választtatta volna a leköszönő sportvezetőt?

 

 

 

  

Egyebek mellett ez is kiderül a január 12-i Heti Válaszból. Lapunk elektronikus formában a Digitalstandon is kapható.

Rosta

Zsuppán András

Találkozunk 2016-ban!

A Fidesz és a totális képviselet kockázata

„A hatalom, a pénz, a döntések mindig hordozzák a megosztás veszélyét. Előbb-utóbb lesznek, akikhez a hatalmon lévőknek muszáj mást szólni, valamivel indokolni, hogy miért nincs más értelmes választás, mint ők.”

Salgótarján nem Szeged – billegő körzetek Nógrádban

Makacs szegénység, elöregedés, lassú fogyatkozás: az ország legvidékiesebb megyéjében lenne ok a protestszavazásra. A megyeszékhelyen erős a baloldal, de a háromosztatú politikai térben a kormánypártnak a legjobbak az esélyei. A Heti Válasz választási sorozata ezúttal a két nógrádi választókerületet mutatja be. Részletek a friss lapszámban.

Egyetlen közautó 7–11 magántulajdonban lévőt helyettesíthetne?

Már 500 közautó áll a fővárosban közlekedők rendelkezésére, két-három év múlva pedig ezernél is több lesz. Külföldi tapasztalatok szerint tízszer ennyi saját járgányt helyettesíthetnek, de kérdés, hogy ez idehaza is reális-e. Részletes háttér a friss Heti Válaszban.