valasz.hu/itthon/boross-peter-ott-leszek-goncz-arpad-temetesen-115683

http://valasz.hu/itthon/boross-peter-ott-leszek-goncz-arpad-temetesen-115683

Kósa Lajos elárulta, mit gondol valójában a nyugdíjasokról a Fidesz

/ 2016.12.05., hétfő 13:25 /

Kósa Lajos, a Fidesz frakcióvezetője a TV2 Mokkájában tárta fel, hogy miért nem a postások viszik ki az Erzsébet-utalványt a nyugdíjasoknak. (Úgy tűnik, ez a hétfő tematikus Erzsébet-nap, annyi hír keletkezik a kormány karácsonyi ajándéka körül.)

Eddig úgy tudtuk Lázár Jánostól, hogy a posta drága, ezért kell a közalkalmazottaknak átvenniük a postázási feladatokat. Nos, nem, hanem, és akkor következzenek a Fidesz frakcióvezetőjének szavai:

Ha a postás hozza az Erzsébet-utalványt, és a postás hozza a nyugdíjat is, akkor az a képzet keletkezhet, mint hogy ha ez most már ilyen rendszeressé váló juttatás lenne.

Kósa Lajos szerint tehát a magyar nyugdíjas ennyit tud: ha postást lát, azonnal lila köd ereszkedik az agyára, de olyan sűrű, hogy azon az amúgy ezerféle csatornán harsogott információ se bír átszüremkedni.

Rosta

Találkozunk 2016-ban!

Ez most már Lázár–Tiborcz-ügy

Minél több részlet derül ki, annál érthetőbb, miért próbálta eldugni a kormány az Elios csalásgyanús közvilágítás-korszerűsítési beruházásairól szóló OLAF-jelentést.

A Fidesz és a totális képviselet kockázata

„A hatalom, a pénz, a döntések mindig hordozzák a megosztás veszélyét. Előbb-utóbb lesznek, akikhez a hatalmon lévőknek muszáj mást szólni, valamivel indokolni, hogy miért nincs más értelmes választás, mint ők.”

Salgótarján nem Szeged – billegő körzetek Nógrádban

Makacs szegénység, elöregedés, lassú fogyatkozás: az ország legvidékiesebb megyéjében lenne ok a protestszavazásra. A megyeszékhelyen erős a baloldal, de a háromosztatú politikai térben a kormánypártnak a legjobbak az esélyei. A Heti Válasz választási sorozata ezúttal a két nógrádi választókerületet mutatja be. Részletek a friss lapszámban.

Egyetlen közautó 7–11 magántulajdonban lévőt helyettesíthetne?

Már 500 közautó áll a fővárosban közlekedők rendelkezésére, két-három év múlva pedig ezernél is több lesz. Külföldi tapasztalatok szerint tízszer ennyi saját járgányt helyettesíthetnek, de kérdés, hogy ez idehaza is reális-e. Részletes háttér a friss Heti Válaszban.