Itt a szupermost világ

/ 2014.05.16., péntek 14:17 /

Több mint 1000 vendég, 240 hazai és külföldi médiaszakember közel 65 órányi előadása, 4 teremben, 2 napon át a hazai média csúcstalálkozóján, a Media Hungary-n.

Jön a Z

A nézők már rég nem passzív befogadói a műsoroknak, a tartalmakat ők maguk is generálják. A Z generáció figyelme már máshogyan fókuszál, érzelmi reakcióik, ingerküszöbük módosult.

Az okoskészülékek nagymértékű elterjedése is őket támogatja, phableteikkel saját kezükbe vették az irányítást a „smart" fogyasztók, és mindent szupermost akarnak. A Google, a Facebook és a blogok segítenek az „itt és most" információk biztosításában, valamint a kiteljesedésben, de a minőségi tartalom megfelelő keretbe helyezése továbbra is a klasszikus médiumok felelőssége.

Második képernyő

Míg a nézőket a csatornák és a hirdetők az elsődleges képernyőn, a tévékészüléken érik el, kötődésüket a másodlagos képernyőkön lehet erősíteni, hiszen igényük van a kapcsolódó tartalmakra. A second screen lehetőséget ad a műsorsugárzásnak a social media felületekhez kapcsolódására. A termék folyamatosan rezonálhat a felhasználókkal, sőt, a holtidőben, a reklámidő alatt is a képernyő előtt tarthatók a nézők. A siker alapfeltétele itt is a szinergia, egy ötletet számos különböző területre kell optimalizálni.

A kommunikációs csatornák expanziójával élni lehet és kell, a folyamatos, többfelületű kommunikáció pedig frissen tartja a márka és a fogyasztó közti kapcsolatot - ez a korántsem márkahű Z és Alfa generáció esetében különösen fontos.

Megmarad a print és az offline világ is

Bár a digitalizálódás megállíthatatlan és a médiafogyasztási szokások jelentősen átalakulnak, a platformokra az „all you can eat" jellemző, ma már minden elérhető mindenhol, csak egy kütyü kell hozzá, az online mégsem helyettesítheti a fotelban üldögélve tévézés és a nyomtatott újságok olvasgatásának élményét.

A digitalizálódás ellenpontjaként számíthatunk arra is, hogy a személyes kapcsolatok szerepe újra megerősödik, hiszen a tudásszerzés, kapcsolatépítés hatékony színtere továbbra sem kizárólagosan a digitális világ lesz.

Rosta

Találkozunk 2016-ban!

A Heti Válasz Lap- és Könyvkiadó Szolgáltató Kft. közleménye

Miután Borókai Gábor 2018. június 20-val lemondott a Heti Válasz Lap- és Könyvkiadó Szolgáltató Kft. ügyvezetéséről, a kft. ügyvezetői tisztségét 2018. augusztus 3-val Kovács Ildikó tölti be.

A Heti Válasz Lap- és Könyvkiadó Kft. (csődeljárás alatt) online felületén, a valasz.hu-n folyó tartalomszolgáltatás a mai nappal megszűnik.

A valasz.hu archívuma a továbbiakban is elérhető marad, az elektronikus Heti Válasz utolsó száma pedig a korábbi lapszámokkal együtt megvásárolható a Digitalstand.hu-n.

Budapest, 2018.08.03.

Heti Válasz Lap- és Könyvkiadó Szolgáltató Kft.

Szeressük a szarkákat!

Mit jelent, ha nagyobb arányban jelennek meg szarkák a városban? Érdemes elgondolkodni rajta, mert amit a madarak jeleznek, az csak a jéghegy csúcsa. Akkor már elindult egy olyan folyamat, amit nehéz megállítani. Részletek a digitális Heti Válasz legfrissebb számában.

Az Özil-botrány utórezgései – focista a nagyhatalmi játszmában

Nem csitul a botrány Mesut Özil világbajnok labdarúgó körül. A harmadik generációs németországi török sportember rasszizmust kiáltott, és egy óvatlan lépése Recep Tayyip Erdoğan és Angela Merkel hatalmi küzdelmének részesévé tette. Részletek a digitális Heti Válasz legfrissebb számában.

Csapó Gábor: lehet, hogy a következő olimpiát már nélkülünk rendezik

Nemcsak a magyar férfivízilabda-válogatott barcelonai Európa-bajnoki nyolcadik helye sokkolta a hazai közvéleményt, de a játéka is. Az okokról Csapó Gábor olimpiai bajnok pólóssal beszélgettünk, aki nem zárta ki, hogy a következő olimpiát már nélkülünk rendezik. Nagyinterjúnk a digitális Heti Válasz legfrissebb számában.