Félrekattintás

/ 2016.11.30., szerda 16:33 /

Kínos, ha a sok elkezdett levelezés és kinyitott chatablak között egy e-mail nem ott landol, ahova szánták.

Főleg, ha az egy szeretőnek küldött kaján üzenet, és – véletlenül – az internettel épp most ismerkedő feleség kapja. Billy Van Zandt és Jane Milmore nagy sikerű off-Broadway-komédiájában ez az alaphelyzet, és ami ezután történik, az 75 percnyi önfeledt szórakozás.

Végig csupán öt ember ül egy hosszú asztal mögött öt laptoppal, ám a lebukás és a magyarázkodás fázisai, a házasság és a legközelebbi barátokkal való kapcsolatok átalakulása e-mailekkel, SMS-ekkel, csevegőprogramok üzeneteivel jó ritmusban, élvezetes stílusban pereg. A színdarab igaz történeten alapul, az e-mailek valósak, és bár a happy end is meglepő, a legizgalmasabb az, ahogy visszaköszönnek a mai, a virtuális világ által előidézett veszélyek és lehetőségek. Kovács Patrícia, Schruff Milán, Járó Zsuzsa, Mészáros Máté és Péter Kata sziporkázik a naiv feleség, a problémahárító férj, a férfigyűlölő barátnő, az óvatos duhaj barát és a szenvedélyes szerető karaktereiben. Kicsit mindenki magára ismerhet.

Bocs, félrement! - Belvárosi Színház
Rendező: Paczolay Béla
*****

Rosta

Sztankóczy András

Találkozunk 2016-ban!

Müller Péter a kommunista sztárrá vált Soós Imre tragédiájáról

Cannes-ban idén újravetítették a Körhinta című filmet, amelynek férfi főszereplője az 1956-os siker után néhány hónappal öngyilkos lett. A kommunista sztárrá lett Soós Imre tragédiáját Müller Péter írta meg Részeg józanok címmel. Nagyinterjúnk a szerzővel a csütörtöki Heti Válaszban.

Borbás Marcsi: „Soha nem tudtak rám kényszeríteni szerepeket”

„Az a titok, hogy nincs titok. Mert ha van, az előbb-utóbb kiderül, és hitelét veszti az ember. Akartak, de nem tudtak rám kényszeríteni szerepeket, mert felálltam” – mondja Borbás Mária. A Gasztroangyal műsorvezetője hitelességről, önazonosságról, a táplálkozás helyes arányairól és a reflektorfényt kerülő férjéről is beszél a Heti Válasz Esszencia című mellékletének adott interjúban.