Gazdaság

Ezen sok múlhat - egymás ellen küzdenek a legnagyobb szolgáltatók

/ 2010.08.07., szombat 16:16 /

A gazdasági recesszió ellenére idén is sikerrel rajtolt a "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" üzleti verseny a KKV és nagyvállalati szektorban - áll a ClientFirst Consulting közleményében.

Az elsősorban ügyfél elégedettség-méréssel foglalkozó cég 2009-ben rendezte meg először a megmérettetést, és alapította az érte járó díjat. Céljuk a hazai ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése volt, valamint hogy egy iparágakon átívelő benchmarkot hozzanak létre hazánk ügyfélkiszolgálási metodikájában.

A versenyben idén közel húsz cég indul a telekommunikációs, biztosítási, ingatlan és kereskedelmi szektorból, az utazási irodák piacáról, valamint idén a közszolgáltatók is próbára teszik ügyfélszolgálataikat. Így az indulók közt szerepel a Fővárosi Gázművek, a Tigáz, az E.ON, de a listán megtalálhatjuk többek közt a Vodafonet és a Telenort is.

A cégek egy része felismerte, hogy bár a válságnak még nincsen vége, a későbbi felemelkedés egyik záloga az ügyfelek bizalmának megőrzése, a kiszolgálás minőségének magas szinten tartása és ennek demonstrálása lehet - összegezték eddigi tapasztalataikat a szervezők. Az előjelek alapján a tavalyihoz hasonlóan idén is szoros eredményekre számítanak.

"Ennek egyik oka, hogy több tavalyi résztvevő idén is elindul. Másik tényező, hogy a résztvevő cégek maguk is folyamatosan jelentős erőfeszítéseket tettek ügyfélkiszolgálásuk fejlesztése érdekében. Korszerűsítették ügyfélszolgálati irodáikat, új kiegészítő szolgáltatásokat vezettek be, esetenként átalakították call-centereiket. Így erre a versenyre elmondható, hogy a részvétel legalább olyan jelentőséggel bír, mint az előkelő helyezés" - nyilatkozta a ClientFirst ügyvezető partnere, Kricska István.

Újdonság, hogy a résztvevők személyes kategóriában is indulhatnak, valamint telefonos ügyfélszolgálataikat is benevezhették. Emellett a ClientFirst nem csak próbavásárlásokkal és hívásokkal fogja tesztelni a versenyzőket, hanem az adott cég ügyfeleit is megkérdezik, s a két mérés összesítéséből alakítják ki a kiszolgálás színvonalát jellemző mutatót.

Tavaly a húsz egységnél több ügyfélponttal rendelkező cégek kategóriájában az MBT Magyarország Kft. nyert a Budapest Bank és az Otthon Centrum Franchising Kft. előtt. A húsz egységnél kisebb hálózatoknál az Invitel lett az első, őket követte az Open House Kft., valamint a Signal Biztosító Zrt.

Rosta

Találkozunk 2016-ban!

Ünnepel a Magyar Filmadatbázis

Két éve startolt el a legnagyobb hazai filmadatbázis, a Mafab.hu azzal a céllal, hogy egy közösségként fogja össze a hazai filmrajongókat.

László Zsolt: „Nekünk ki kell pusztulnunk”

Teljesíthetők-e Jézus tanításai ma, és egy nem hívő játszhat-e a szenvedéstörténetben? László Zsolt szerint erre is választ keres a Passió XXI. című előadás. A Radnóti Színház színészétől megkérdeztük azt is, dolgozna-e Vidnyánszky Attilával. Nagyinterjúnk a friss Heti Válaszban.

Merkel bukik vagy Erdoğan? – ez itt a kérdés

Kétséges Recep Tayyip Erdoğan többsége a hatalmát bebetonozó népszavazáson, emiatt fontos neki a nyugati törökség szavazata. A török politikusok kiutasítása miatti bosszúként havi 15 ezer migráns zúdulhat Európára. De kinek a karrierjébe kerül mindez: Merkelébe vagy Erdoğanéba? Részletes háttér a friss Heti Válaszban.

Kortársunk, Jézus Krisztus

Profi színházi előadás, gyülekezeti közösségi játék, rockoratorikus, illetve rockzenén alapuló produkciók: húsvét közeledtével megnéztük, milyen múlt- és jelenbeli passiójátékok készültek, s hogy melyik mit üzen a ma emberének. Részletek a friss Heti Válaszban.

Kihátrálhat a kormány a multikat szorongató csomag mögül

A multik megszorongatására szolgáló tervektől a kis magyar boltok is pánikba estek, ami elgondolkoztatta a kormányt. A Góliátok és Dávidok versenyébe a világ több pontján próbál az állam beleszólni – a friss Heti Válaszban bemutatjuk, mekkora sikerrel.

Szeressük a kiegyezést! Történészvita a 150. évfordulón

Elárulták a kiegyezés tető alá hozói március 15-ét, vagy éppen megvalósították a céljait? Miért értékelődött fel Kádár alatt 1867? A kiegyezés 150. évfordulóján ifj. Bertényi Iván és Hermann Róbert történészeket kérdeztük. Interjúnk a csütörtöki Heti Válaszban.