valasz.hu/uzlet/bobe-baba-a-falon-33421

http://valasz.hu/uzlet/bobe-baba-a-falon-33421

Ezen sok múlhat - egymás ellen küzdenek a legnagyobb szolgáltatók

/ 2010.08.07., szombat 16:16 /

A gazdasági recesszió ellenére idén is sikerrel rajtolt a "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" üzleti verseny a KKV és nagyvállalati szektorban - áll a ClientFirst Consulting közleményében.

Az elsősorban ügyfél elégedettség-méréssel foglalkozó cég 2009-ben rendezte meg először a megmérettetést, és alapította az érte járó díjat. Céljuk a hazai ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése volt, valamint hogy egy iparágakon átívelő benchmarkot hozzanak létre hazánk ügyfélkiszolgálási metodikájában.

A versenyben idén közel húsz cég indul a telekommunikációs, biztosítási, ingatlan és kereskedelmi szektorból, az utazási irodák piacáról, valamint idén a közszolgáltatók is próbára teszik ügyfélszolgálataikat. Így az indulók közt szerepel a Fővárosi Gázművek, a Tigáz, az E.ON, de a listán megtalálhatjuk többek közt a Vodafonet és a Telenort is.

A cégek egy része felismerte, hogy bár a válságnak még nincsen vége, a későbbi felemelkedés egyik záloga az ügyfelek bizalmának megőrzése, a kiszolgálás minőségének magas szinten tartása és ennek demonstrálása lehet - összegezték eddigi tapasztalataikat a szervezők. Az előjelek alapján a tavalyihoz hasonlóan idén is szoros eredményekre számítanak.

"Ennek egyik oka, hogy több tavalyi résztvevő idén is elindul. Másik tényező, hogy a résztvevő cégek maguk is folyamatosan jelentős erőfeszítéseket tettek ügyfélkiszolgálásuk fejlesztése érdekében. Korszerűsítették ügyfélszolgálati irodáikat, új kiegészítő szolgáltatásokat vezettek be, esetenként átalakították call-centereiket. Így erre a versenyre elmondható, hogy a részvétel legalább olyan jelentőséggel bír, mint az előkelő helyezés" - nyilatkozta a ClientFirst ügyvezető partnere, Kricska István.

Újdonság, hogy a résztvevők személyes kategóriában is indulhatnak, valamint telefonos ügyfélszolgálataikat is benevezhették. Emellett a ClientFirst nem csak próbavásárlásokkal és hívásokkal fogja tesztelni a versenyzőket, hanem az adott cég ügyfeleit is megkérdezik, s a két mérés összesítéséből alakítják ki a kiszolgálás színvonalát jellemző mutatót.

Tavaly a húsz egységnél több ügyfélponttal rendelkező cégek kategóriájában az MBT Magyarország Kft. nyert a Budapest Bank és az Otthon Centrum Franchising Kft. előtt. A húsz egységnél kisebb hálózatoknál az Invitel lett az első, őket követte az Open House Kft., valamint a Signal Biztosító Zrt.

Rosta

Rosta legközelebb hétfőn 8 órától.

Balog Zoltán: „A migránsok áldozatok, nem szabad gyűlöletből dönteni”

„Szívesen odaírtam volna, hogy nem minden migráns terrorista vagy erőszaktevő. Ennek ellenére, ami a plakátokon áll, az tény” – mondta Balog Zoltán az emberi erőforrások minisztere a Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ) című konzervatív német lapnak. Balog szerint különbséget kell tenni migráns és migráció között, Magyarország pedig nem az emberek ellen van.

Körúti robbantás: egy nyugtalanító tény, amiről nem beszélnek

Nem véletlen, ha rossz előérzetünk van a hétvégi körúti detonáció okainak felderíthetőségével kapcsolatban: Matuska Szilveszter óta alig kaptak el robbantásos merénylőt Magyarországon. A statisztika alapján ezekben az ügyekben a nyomozók borzasztó teljesítményt nyújtanak.

Kit veszítettünk Csoóri Sándorral? Hat oldalban elmondjuk

Az Óbudai temetőben tegnap utolsó útjára kísértük Csoóri Sándort. A Heti Válasz hatoldalas összeállításában barátai, küzdőtársai szavaival hajtunk fejet a 86 évesen elhunyt költő előtt, aki – szerkesztőbizottságunk tagjaként – haláláig tanácsadónk és pártfogónk maradt.